vrijdag 16 juli 2010

Vliegerstokkentent

Omdat we al een aantal zeilvakanties met rotweer te kampen hadden wilde ik een tent. De bedoeling is dat we dan niet meer in "de kelder" zitten, hoe knus dat af en toe ook kan zijn.

Ik heb er ruiten in gemaakt aan de zijkanten, de achterkant moet ik nog doen zodat ik mijn natuurlijke behoefte tot "alles in de gaten houden" kan bevredigen tijdens de wat minder zonnige vakantiedagen...

Nu nog wel ff doorwerken. Want de laatste technische details kunnen we pas bedenken als er iets staat. Bijvoorbeeld: hoe houden we het ding beneden als het hard waait? We hebben al wat opties in de voorbereiding natuurlijk, want we zijn niet gek, maar eh.. we zijn er nog niet helemaal uit. We hebben wat vliegermaterialen besteld voor de stevigheid ; vliegerstokken van koolstof en verbindingsstukjes. De 0,5 cm dikke stokjes kunnen in de stof geschoven worden...
hup en nu aan de slag...

wordt vervolgd

Geen opmerkingen: